B2B-klant beoordeling in azië

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

B2B-klant beoordeling in azië

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

B2B klanten Assessment in Azië

Cursus Overzicht


Deze tweedaagse seminar zal trainen u om te beoordelen en klanten beheren in de B2B-sector in Azië. De cursus leert je een gestructureerde aanpak van product fitness ten opzichte van concurrent bij het evalueren, kwantificeren van de omvang van de markt en test deze markten zonder te veel risico. Daarnaast is de seminar geeft een introductie op de vaststelling van verkoopkanalen, het voorbereiden van de lancering van campagnes en het beheren van relaties met uw key accounts.

&nbsp

&nbsp

Waarom moet u bij?


Beoordeling van klanten in de B2B-sector, het kiezen van een geschikte verkoopstrategie onder verwarrend alternatieven en het beheer van uw belangrijkste klanten zijn cruciaal voor uw succes op lange termijn en winstgevendheid in Azië.Deze tweedaagse seminar beschikt u over professionele tools om vast te stellen duurzame, effectieve en winstgevende verkoopkanalen in Azië.

&nbsp

&nbsp

Wil je

&nbsp

  • Identificeer de juiste B2B-klanten in Azië?
  • Profiel en beoordelen van uw potentiële klanten?
  • Verkoop een hogere toegevoegde waarde opties aan uw bestaande klanten?
  • Bewaak uw klanten en anticiperen op hun behoeften?
  • Verbeter je relatie met key-accounts?
  • Opzetten van een duurzame sales strategie in Azië?
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Jan. 2019
Duration
Duur
2 dagen
Voltijd
Price
Prijs
2,800 SGD