Associate of Science in Culinary Arts Management
Mt. San Antonio College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Los Angeles, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 362 / per credit
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Het programma bereidt studenten voor op carrièremogelijkheden in restaurants, catering, hotels, themaparken en andere foodservicebedrijven. Studenten krijgen praktische training in het gebruik van commerciële apparatuur en verwerven de vaardigheden die nodig zijn om succesvol te zijn op het gebied van culinaire kunsten, zoals: mesvaardigheden, voedselproductie, presentatie, menu-ontwikkeling, portiecontrole, kostenbeheersing, menuplanning en voeding . Studenten die de vereisten voor deze graad met succes voltooien, verdienen ook de Food Protection Manager-certificering.
Galerij
toelatingen
leerplan
Benodigde cursussen
- CUL 101 Professionele kookfunderingen, 3 eenheden
- CUL 102 Professioneel koken I, 3 eenheden
- CUL 103 Professioneel koken II, 3 eenheden
- CUL 104 Garde-kribbe, 3 eenheden
- CUL 105 Bakken en gebak I, 3 eenheden
- CUL 111 Dranken verkennen, 3 eenheden
- HRM 52 Voedselveiligheid en sanitaire voorzieningen, 2 eenheden
- HRM 56 Horecatoezicht, 3 eenheden
- HRM 57 Kostenbeheersing horeca, 3 eenheden
- HRM 61 Menuplanning, 3 eenheden
Restaurantactiviteiten (moeten samen worden genomen)
- CUL 91 Culinaire werkervaring, 5 eenheden
- CUL 114 Eetkamerservicebeheer, 3 eenheden
- CUL 115 Restaurantactiviteiten, 3 eenheden
Vereiste keuzevakken: 3 eenheden
Selecteer een van de volgende:
- CUL 106 Bakken en banket II
- CUL 107 Wereldkeukens
- CUL 108 Koken voor speciale diëten
- CUL 109 Slagerij en vleeswaren
- CUL 110 Straatvoedsel
- CUL 112 Duurzaamheid in culinaire kunsten
- HRM 62 Evenementenplanning en catering
- HRM 72 Inkoop en inkoop van horeca
Totaal aantal eenheden: 43
Programma resultaat
Leerresultaten van studenten
*Leerresultaten voor studenten omvatten algemene vaardigheden, kennis of toepassingen die studenten geacht worden te demonstreren na het voltooien van een cursus of studieprogramma. De vakfaculteit die verantwoordelijk is voor een cursus of programma ontwikkelt deze uitkomsten en meet of beoordeelt de studenten om te bepalen of de uitkomsten worden behaald. Het doel van het beoordelen van leerresultaten van studenten is om onze cursussen, curriculum, studentensucces en/of instructie te helpen verbeteren. Leerresultaten van studenten op cursusniveau hoeven niet alomvattend te zijn, ze kunnen gericht zijn op een bepaald aspect van een cursus en de metingen van deze beoordelingen maken niet noodzakelijkerwijs deel uit van de cijfers van de student in de cursussen. Onthoud dat de leerresultaten van studenten niet noodzakelijk alle materialen en doelstellingen vertegenwoordigen die in een cursus moeten worden geleerd.