Associate of Arts in animatie en gamedesign
Berkeley City College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Berkeley, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 7.120 / per semester *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2024
* niet-ingezeten / internationaal collegegeld per semestereenheid; $ 46 per semestereenheid - inschrijvingsgeld voor California Community College
Invoering
Berkeley City CollegeDe AA-graad in Animatie en Game Design bereidt studenten voor op banen op instapniveau in de game- en animatiesector en biedt verbeterde vaardigheden voor degenen die al werkzaam zijn in multimedia- en gamefuncties. Het programma is interdisciplinair en richt zich op het ontwikkelen van artistieke, animatie, kritisch denken en computervaardigheden.
Programma resultaat
Na succesvolle afronding van dit programma kunnen studenten:
- Demonstreer vaardigheden op instapniveau in animatie door voltooide projecten op portfolioniveau in zowel visuele als geschreven contexten met betrekking tot animatie en gamedesign.
- Beschrijf, plan en evalueer ontwerpprincipes, esthetische vormen, historische context en sociale relevantie van multimediawerken.
- Effectief samenwerken binnen een diverse teamomgeving.
leerplan
Aanbevolen cursusvolgorde van twee jaar, beginnend in herfstsemester
Studenten kunnen het volgende patroon gebruiken om een Associate in Arts-graad in Multimedia Arts-Animation and Game Design te behalen. Dit is slechts één mogelijk patroon. Als ze een associate degree willen behalen, moeten ze deelnemen aan het Student Success Program (Matriculation), waaronder het beoordelen van academische vaardigheden en het ontwikkelen van een Student Education Plan (SEP) met een counselor. Dit plan brengt hun volgorde van cursussen in kaart om hen te helpen hun diploma te behalen, ongeacht het semester waarin ze met lessen beginnen.
1e semester/herfst
- Inleiding tot digitale kunst
- Tekenen voor animatie
- Videoproductie: inleiding tot video
- Kern keuzevak
- Algemeen onderwijs / keuzevakken
Totaal 16
2e semester/lente
- Inleiding tot 2D-animatie
- Inleiding tot gamedesign
- Kern keuzevak
- Algemeen onderwijs / keuzevak
Totaal 14
3e semester/herfst
- Inleiding tot 3D-animatie
- Animatie keuzevak
- Algemeen onderwijs / keuzevak
Totaal 15
4e semester/lente
- Inleiding tot 3D-modellering
- Inleiding tot webdesign
- Animatie keuzevak
- Algemeen onderwijs / keuzevak
Totaal 15
Carrièremogelijkheden
Medische visualisatie, spel, pre-visualisatie, ontwerp van spelniveau, 3D-modellering, technische leiding, 2D-animatie, 3D-animatie, speciale effecten voor computergraphics, lay-outontwerp, ontwikkeling van uiterlijk, ontwerp van personages / rekwisieten / achtergronden, scèneplanning / compositing, productie, omgevings- / decorontwerp en visuele simulatie.