Art direction (art direction) hoge creatieve prestaties programma

Barcelona School of Creativity

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Art direction (art direction) hoge creatieve prestaties programma

Barcelona School of Creativity

CREATIVO03

Reclame in het oog. Beelden, merken of posters zijn de eerste aanval van de consument om hun aandacht te krijgen en vast te leggen van hun belangstelling, nog voordat het bericht zelf. En ze zijn in de handen van de art director.

Bernbach zei dat de reclame is geen wetenschap, maar een kunst. En je gaat naar de bestuurder zijn.

BESCHRIJVING PROGRAMMA

De art director is net zo verantwoordelijk voor creativiteit als de kopie. Daarom, in aanvulling op de creativiteit te leren, leren esthetisch, grafisch ontwerp, redactionele vormgeving, illustratie, wereld van print, fotografie, film, mode, creatieve trends, nieuwe technologieën ... en zal uitwerken een portfolio te laten zien dat je geleerd hebt.

De duur van het programma is een academisch jaar: drie kwart, vier uur per dag van maandag tot en met donderdag, maar zeker, zal uw opleiding, uw boek en uw toekomst een grotere inzet van uren vergen.

DE AGENDA VAN HET PROGRAMMA

GRAPHIC DESIGN

In de fundamenten van de art direction is grafisch ontwerp. Lijn, vorm, kleur, balans, ritme, typografie en kalligrafie, imago, merk ... ze zijn de basis waarop alle communicatie actie is opgebouwd. Wees bereid om redactionele vormgeving, bewegwijzering, branding, corporate identity en de verpakking werken tot je ze onder de knie ... en geniet ervan.

WAT INHOUD: Design Elements - Fasen van een grafisch project - Branding - Een link tussen beeld en tekst - Ontwerp Typografische - Verpakking - Color Theory - Tekens en staat - Het ontwerp van de grote formaten - Samenstelling en lay-out van brochures - Hoe het beste systeem kiezen prent - leren van de meesters van de grafische vormgeving - is er veel geschreven over smaken - ...

ART DIRECTION & MEDIA

De taken van de art director bij het maken en produceren van een campagne, zowel in de audiovisuele media en afbeeldingen of digitaal zijn zo veel, zo complex en zo gevarieerd dat deze kwestie belooft een echte marathon te sprinten. Traditionele media, direct marketing, digitale media ... uit de meest spectaculaire plek de meest discrete banner, interventie art director is fundamenteel.

WAT INHOUD: The art director in de shoot - Leer om een ​​schietpartij bord maken - Art for Apps - Speciale formaten pers - Ruzie om uw werk te verdedigen - Buzoneo - Billboards outdoor media - Een banner is niet een kleine advertentie - Reclame POS - Beslis over de casting - Aanpassing aan verschillende formaten en media - promoties en direct mailings - ...

NO NETWORK

Want als je nog niet duidelijk, het belangrijkste werk van een creatieve is niet: het is na te denken. En om te vertellen uw ideeën geen computer nodig. De computer is slechts een hulpmiddel, en een tool kan ze niet te conditioneren. Dus, bereid zijn om een ​​stap op je creativiteit en desenchúfate beklimmen. Trekken, manipuleren, knippen en plakken, kopiëren, zoeken, modellering, vies ... zijn slechts enkele van de dingen die je moet doen om het te krijgen.

WAT INHOUD: Potlood & Moleskine - Markering a story board - Basics illustratie - echte modellen - - Tips om een ​​schets te maken van de verpakking en sterft - Zorg typografie ... echt - Collage - maken en manipuleren textures - materialen binnen handbereik - geheimen van de kopieermachine - ...

FOTOGRAFIE, ontwikkeling en productie

Gereedschappen en disciplines die moeten weten en beheersen van de art director worden groeit met de dag. Je moet weten hoe je allerlei programma's gebruiken, is er kennis van fotografie, post-productie, film, druktechnieken, en ... En, in toenemende mate, nieuwe technologieën, platforms en zelfs programmering. Kennis vindt niet plaats, maar het zal de zorg lang duren.

WAT INHOUD: Video en foto: art director directeur van de fotografie - Ruédalo jezelf - Graphic productie - Zorg en controleer origineel - Digitale productie: wireframe tot eindproduct - proces van de productie van een plek: agentschap, producent en regisseur - mobiele video - technologische projecten en het schilderen van een art director in dit alles? -

WORKSHOP CAMPAGNES EN ONTWIKKELING VAN HET BOEK

Boek, portfolio, reel, map, spoel, demo ... noem het zoals je het ook noemt, het is het belangrijkste wat je moet doen als je wilt om werk te vinden in een reclamebureau. tijd om te werken met uw partner in ideeën, advertenties en campagnes is gekomen. Wij verwachten dat echte producten en briefings, professionele normen en, vooral, vele uren werk hand in hand met een art director.

WAT INHOUD: De beste formaat - Selectie van onderdelen - Integrated Campagnes - Hoe om complexe ideeën - Het creëren van video-cases - veelgemaakte fouten - verklarende Charts - Het interview - Contact - Media en aanbevolen ondersteunt - Het boek van de dubbele - ...

Creatieve workshop INNOVATION

Technologie heeft ons leven veranderd voorgoed het beïnvloeden van de cultuur, de economie, relaties of communicatie. En natuurlijk reclame. In deze workshop zult u begrijpen en beheersen van de nieuwe media technologieën en formats. U zult praktisch gebruik van technologieën zoals Arduino, Virtual Reality, 3D printing of gaming campagnes. zijn er geen belemmeringen voor nieuwe creativiteit. En u, hand in hand met uw creatieve partner, hebben vooruit vele sessies om het te bewijzen.

WAT INHOUD: Design Thinking en productinnovatie - Workshop Arduino en creatieve technologieën - Experimenteren met virtual reality - Campagnes mobiel: het genereren van nuttige en creatieve apps voor merken - De virality en "snacken" content - 3D printing: shaping uw ideeën - het creëren van games die maakt dat mensen willen produceren en willen de transmedia campagnes afspelen - creatieve voorzieningen: guerilla marketing effect "wow" - kan de software het idee van een campagne?

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Open Inschrijving
Duration
Duur
1 jaar
Voltijd
Price
Prijs
10,500 EUR
Kortingen en financiering
Locations
Spanje - Barcelona, Cataloniƫ
Startdatum : Open Inschrijving
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum : Open Inschrijving
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Open Inschrijving
Spanje - Barcelona, Cataloniƫ
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan