Advertising
Canada International Royal Arts College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Vancouver, Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
CAD 12.000 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2024
* Binnenlandse collegegeld; Internationale collegegeld: $ 18.000,00
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Vonk je creativiteit
De leerresultaten van het programma Advertising and Graphic Design (AGD) zijn om studenten in staat te stellen om op een efficiënte en creatieve manier logo's, advertenties, afbeeldingen, digitale inhoud en websites te ontwerpen - en dit alles met een visuele communicatiestrategie .
Als student leer je de concepten en technieken die te maken hebben met basistekenen, typografie, kleurentheorieën en visuele communicatie. Door middel van studioprojecten die de technologische trends van vandaag weerspiegelen, krijgen studenten de handen ineen door toepassing van ontwerptheorieën en -principes, grafische ontwerpsoftware, reclame, documentatie en fotografie, verpakking en commerciële branding.
De nadruk zal liggen op het leren en ontwikkelen van specifieke vaardigheden en technieken, het samenstellen van een uitgebreide portfolio en het verkrijgen van onschatbare werkgerelateerde ervaringen .
leerdoelen
- Verwerven en toepassen van grafisch ontwerp en reclameterminologie en kennis op relevante projecten.
- Ontwikkel ontwerpoplossingen met behulp van ontwerpprincipes om visuele communicatie te creëren die voldoet aan de behoeften van het project.
- Plan, implementeer en evalueer grafische ontwerp- en reclameprojecten om kwaliteitswerk aan klanten te leveren volgens planning en budget.
- Leer verschillende software's die nodig zijn om advertenties, tijdschriftontwerpen en grafische ontwerpen te ontwerpen.
- Demonstreer het vermogen om ontwerpdenstrategieën te gebruiken in het ontwerpproces.
- Communiceer concepten, ontwerpoplossingen en argumenten duidelijk en beknopt via visuele, mondelinge en schriftelijke middelen.
leerplan
AGD 100 | Geschiedenis en principes van grafisch ontwerp
Studenten leren de basiselementen en fundamentele principes van Design. Elementen van compositie worden aan studenten voorgesteld door middel van oefeningen en projecten met contrast, herhaling, nabijheid, uitlijning en kleur.
AGD 101 | Typografie en letterontwerp I
Studenten bestuderen lettervormen en begrijpen fundamentele typografische principes. Nadruk gelegd op de woordenschat van de typografische vorm en de relatie ervan tot boodschap / doel.
AGD 102 | Fundamentals of Visual Arts
Deze cursus introduceert de vaardigheid van perceptie door tekenoefeningen. Een inleiding tot tekenhulpmiddelen door lessen gericht op renderingtechnieken, nauwkeurigheid, ruimte, vorm, vorm en fundamentele tekensystemen.
AGD 103 | Grondbeginselen van digitale fotografie
Deze cursus introduceert het gebruik van fotografie als een kunstmedium. Lezingen behandelen hoe je een professionele camera gebruikt. Studenten leren over verwerking en afdrukken in zwart-wit, met de nadruk op perceptie en creatieve expressie.
AGD 104 | Graphic Design Workshop I - Branding
Deze cursus biedt studenten een introductie in het proces van het werken met grafische ontwerpsoftware. Het zal zich richten op het gebruik van Adobe CS Suite: Illustrator om illustraties, symbolen en logo's te maken en een bedrijfsidentiteit voor een bedrijf op te bouwen.
AGD 105 | Graphic Design Workshop II - Reclame
Studenten leren over verschillende soorten print- en webadvertenties. De cursus zal zich richten op het gebruik van Adobe CS Suite: Photoshop om visuals, lay-out en grafisch ontworpen advertenties te creëren.
AGD 106 | Webontwerp en ontwikkeling I
De cursus legt de nadruk op een aantal belangrijke factoren bij het ontwerpen van websites, van het identificeren van de doelmarkt van een site tot het beschrijven van interactieve functies met behulp van HTML, CSS en Dreamweaver.
AGD 107 | Typografie en letterontwerp II
De studenten bouwen voort op de basisprincipes die in Typografie I worden aangeleerd. Studenten werken aan complexe projecten met hiërarchie en langlopende tekst om te blijven leren effectief te beheren, selecteren, ruimte en grootte te bepalen.
AGD 108 | Graphic Design Workshop III - Publicatie
Deze cursus richt zich op de continuïteit van het verbeteren van het begrip van leerlingen over het ontwerpen van publicaties (tijdschrift, krant en boeken) met behulp van Adobe InDesign. Studenten leren de basisprincipes van het ontwerp voor publicatie, inclusief lay-out, raster, compositie, elementen, etc.
AGD 109 | Gebruikersinterfaceontwerp
De klasse is primair gericht op visuele interfaces op computerschermen en draagbare apparaten. Bovendien leren studenten over ontwerpmethoden, prototyping en evaluatie van gebruikersinterfaces. Ze zullen het volledige proces van onderzoek, voorstellen en prototyping verkennen om een complex draadframe te ontwerpen dat rekening houdt met de esthetiek en functies van het ontwerp.
AGD 110 | Inleiding tot animatie
Studenten leren de principes van Animatie en hoe ze toe te passen. Studenten verkennen de interfaces, bedieningselementen en algemene technieken voor het maken van geanimeerde projecten.
AGD 111 | Pakketontwerp
Studenten zullen de rol van verpakking als visuele communicator kunnen verkennen. Projecten zijn ontworpen om de vindingrijkheid en denkvaardigheden van de student uit te dagen.
AGD 112 | Webontwerp en ontwikkeling II
Studenten blijven de technieken toepassen die ze hebben opgedaan in Web Design and Development 1. Ze zullen datagestuurde websites maken zoals een winkelwagen, een blogs, een contentmanagementsysteem (enz.), Met behulp van de PHP-programmeertaal en de MySQL-database server.
AGD 113 | Nieuwe media-advertenties
Gericht op de geschiedenis van reclame, communicatieontwerp en branding, zal de cursus een basis bieden voor studenten om de huidige stand van zaken in de industrie te onderzoeken. Studenten zullen vertrouwd raken met de invloed ervan op cultuur, maatschappij en media. Studenten zullen in staat zijn om verschillende agentschappen en campagnes van vroeger en nu te herkennen.
AGD 114 | Reclameproductie en printproces
Studenten maken kennis met de stappen van creatieve probleemoplossing en strategie. Ze zullen de stadia van het ontwerp onderzoeken door de ontwikkeling van originele concepten, relevant marktonderzoek, en vervolgens zullen ook de uitvoering en levering van het advertentieproduct worden behandeld.
AGD 115 | Media- en marketingstrategieën
Studenten maken reclamestrategieën en campagnes. Ze zullen presentaties op klantniveau voorbereiden. Studenten zullen in staat zijn om de presentatietechnieken te leren die nodig zijn om reclame-ideeën te verkopen en klantrelaties op te bouwen.
AGD 116 | Project management
Deze training geeft een inleiding tot de principes van Project Management. Het heeft tot doel een reeks interpersoonlijke vaardigheden en projectmanagementtechnieken te ontwikkelen die nodig zijn om de grafische projecten van vandaag te beheren.
AGD 117 | Portefeuille
Deze cursus stelt studenten in staat een professionele portfolio voor te bereiden met creatieve voorbeelden gericht op hun beroepskeuze. Ze zullen projecten verbeteren en nieuw werk ontwikkelen om hun vaardigheden aan te vullen.
Banen / carrières
- Grafisch ontwerper
- UX / UI-ontwikkelaar
- Webontwikkelaar
- Photoshop-artiest
- PHP Developer
- Illustrator Artist
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
ACS (Attestation of College Studies) - Geluidsontwerp
- Montreal, Canada
Diploma in 3D Animation and Visual Effects
- Vancouver, Canada
Diploma in Animation Concept Art
- Vancouver, Canada