Advanced Strategic Planning Workshop
Convertas
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
5 dagen
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 3.795 / per course *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* BTW voor een vijfdaagse workshop op een hotellocatie in Dubai, UAE, inclusief certificaat, lunch en koffiepauzes.
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Deze cursus moet deelnemers voorzien van de kennis en vaardigheden die nodig zijn om een consistente visie te ontwikkelen voor het begeleiden van de acties, besluitvorming en toewijzing van middelen door een organisatie.
Strategische planning moet gebaseerd zijn op de waarde die de organisatie creëert voor haar klanten en moet de organisatie positioneren als een waardevolle partner voor die klanten.
Doelen
- Missie Visie en doelstellingen van een organisatie
- SWOT-analyse met een grondige studie van alle componenten
- Vergelijk SOWT met andere hulpmiddelen (bijvoorbeeld PEST)
- Perceptie en het denken van onderbewuste niveaus
- Waarden en normen
- Soorten strategieën en het gebruik ervan
- Voorbereiden van actieplannen voor de implementatie van een strategisch plan
- Implementatie en monitoring van strategische plannen
Wie zou moeten bijwonen
Deze workshop is nodig voor elk niveau van management, teamleiders, directeuren, CEO's, bedrijfseigenaars en projectmanager. Het is ook een behoefte aan consultants en freelancers.
modules
Dag 1
- Het onderbewust niveau denken en de impact ervan op het menselijke karakter
- Overtuigingen en waarden
- Visie en missie
- Definieer jezelf
- Emotionele intelligentie en zijn relatie tot strategisch denken
Dag 2
- Wat is een organisatie?
- Waarom strategische planning
- Visie en Mission Statement
- SWOT-analyse en de vergelijking met andere analysehulpmiddelen
- Praktisch werk met betrekking tot SWOT-analyse
- Hoe SWOT u kan helpen bij het stellen van strategieën en doelen
Dag 3
- Soorten strategieën en het gebruik ervan
- Strategieverklaring
- Introductie tot verschillende strategische planningstools: * Porter's Competitive Forces, * Moore 'Public Value Strategic Triangle, * MacMillan's Matrix * Kaplan's Balanced Scorecard
Dag 4
- Het bepalen van uw strategische doelen
- Strategische doelen
- Concurrerende en functionele strategieën
- Hoe moet een strategisch planningsdocument eruit zien?
- Klantsegmentatie
- Focusgroepen
Dag 5
- Strategische actieplanning oefening
- Hoe moet een actieplan zijn voor de implementatie van het strategisch plan
- Toezicht op strategisch management
- Resultaten gebruiken voor motivatie van uw team
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Diploma in bedrijfsmanagement met co-op
- Vancouver, Canada
Geavanceerde HR-strategie en strategisch management Excellence
- London, Verenigd Koninkrijk
Geavanceerde HR-strategie, talentmanagement en opvolgingsplanning
- London, Verenigd Koninkrijk