$close

Filters

Resultaten weergeven

Cursus Studies in Marketingstudies in Portugal

De huidige academische instellingen vaak gunnen geavanceerde diploma's aan studenten die een specifieke cursus van de studie af te ronden. De tijd die het kost om een ​​geavanceerde diploma verdienen varieert, afhankelijk van de school en de specifieke cursus eisen. Cursussen in marketing en communicatie leren hoe je een marketing plan op basis van marktonderzoek en marketing principes te… Meer informatie

De huidige academische instellingen vaak gunnen geavanceerde diploma's aan studenten die een specifieke cursus van de studie af te ronden. De tijd die het kost om een ​​geavanceerde diploma verdienen varieert, afhankelijk van de school en de specifieke cursus eisen.

Cursussen in marketing en communicatie leren hoe je een marketing plan op basis van marktonderzoek en marketing principes te maken. Deze klassen vormen meestal deel uit van een certificering of opleiding. Andere onderwerpen zijn onder andere hoe om gebruik te maken beslissingsproces van de consument trends te helpen een merkimago te creëren.

Portugal, officieel de Portugese Republiek, is een land gelegen in het zuidwesten van Europa op het Iberisch schiereiland. Portugal is 900 jaar oud, en hoewel het een relatief klein gebied, is een cruciale rol gespeeld in de wereldgeschiedenis. Universidade do Porto is het meest populair bij buitenlanders die bestaan ​​uit 11% internationale studenten.

Gevorderden Diploma in Marketingstudies in Portugal

Lees Minder
Lees meer over studeren in Portugal
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Institute of Paços de Brandão (Instituto Superior de Paços de Brandão)
Lissabon, Portugal

Het groeiende belang in de relaties tussen bedrijfsorganisaties, in verband met het gewicht van het handelsvolume dat in dit segment wordt verhandeld, verplicht bedrijven om d ... +

Het groeiende belang in de relaties tussen bedrijfsorganisaties, in verband met het gewicht van het handelsvolume dat in dit segment wordt verhandeld, verplicht bedrijven om de opgebouwde relaties efficiënt te beheren. Marketingtechnieken en -strategieën leveren een assertieve bijdrage aan de ontwikkeling en stabilisatie van zakelijke relaties. Deelnemers bewust maken van recente marketingontwikkelingen, die betrekking hebben op de gebieden van strategische planning in marketing, segmentatie en positionering van producten en diensten, animatie van distributiekanalen en implementatie en beheer van prijsstrategieën (prijsstelling). -
Advanced Diploma
Portuguese (Portugal)
Campus