$close

Filters

Resultaten weergeven

Cursus Studies in Marketingmanagement in Portugal

Academische instellingen over de hele wereld award geavanceerde diploma's aan studenten die specifieke cursus eisen te voltooien. De tijd die het kost om een ​​geavanceerde diploma te verdienen, is afhankelijk van de universiteit en de specifieke opleiding. Marketing management programma's kunnen studenten in staat om te verkennen in de diepte van het beheer van de marketing teams, mi… Meer informatie

Academische instellingen over de hele wereld award geavanceerde diploma's aan studenten die specifieke cursus eisen te voltooien. De tijd die het kost om een ​​geavanceerde diploma te verdienen, is afhankelijk van de universiteit en de specifieke opleiding.

Marketing management programma's kunnen studenten in staat om te verkennen in de diepte van het beheer van de marketing teams, middelen en activiteiten. Studenten kunnen leren waardevolle communicatie en leiderschap tijdens de studie onderwerpen zoals marketing strategieën, marktanalyse en beslissingsproces van de consument.

Portugal, officieel de Portugese Republiek, is een land gelegen in het zuidwesten van Europa op het Iberisch schiereiland. Portugal is 900 jaar oud, en hoewel het een relatief klein gebied, is een cruciale rol gespeeld in de wereldgeschiedenis. Universidade do Porto is het meest populair bij buitenlanders die bestaan ​​uit 11% internationale studenten.

Gevorderden Diploma in Marketingmanagement in Portugal

Lees Minder
Lees meer over studeren in Portugal
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Institute of Paços de Brandão (Instituto Superior de Paços de Brandão)
Lissabon, Portugal

Het groeiende belang in de relaties tussen bedrijfsorganisaties, in verband met het gewicht van het handelsvolume dat in dit segment wordt verhandeld, verplicht bedrijven om d ... +

Het groeiende belang in de relaties tussen bedrijfsorganisaties, in verband met het gewicht van het handelsvolume dat in dit segment wordt verhandeld, verplicht bedrijven om de opgebouwde relaties efficiënt te beheren. Marketingtechnieken en -strategieën leveren een assertieve bijdrage aan de ontwikkeling en stabilisatie van zakelijke relaties. Deelnemers bewust maken van recente marketingontwikkelingen, die betrekking hebben op de gebieden van strategische planning in marketing, segmentatie en positionering van producten en diensten, animatie van distributiekanalen en implementatie en beheer van prijsstrategieën (prijsstelling). -
Advanced Diploma
Portuguese (Portugal)
Campus