$close

Filters

Resultaten weergeven

Gevorderden Diploma's in Marketingmanagement in Europa 2022

Academische instellingen over de hele wereld award geavanceerde diploma's aan studenten die specifieke cursus eisen te voltooien. De tijd die het kost om een ​​geavanceerde diploma te verdienen, is afhankelijk van de universiteit en de specifieke opleiding. Een marketing management programma is ideaal voor degenen die willen leren over de manier waarop marketing activiteiten en middelen w… Meer informatie

Academische instellingen over de hele wereld award geavanceerde diploma's aan studenten die specifieke cursus eisen te voltooien. De tijd die het kost om een ​​geavanceerde diploma te verdienen, is afhankelijk van de universiteit en de specifieke opleiding.

Een marketing management programma is ideaal voor degenen die willen leren over de manier waarop marketing activiteiten en middelen worden beheerd. Studenten kunnen leren hoe je effectieve strategieën op maat voor specifieke bedrijven en hoe leiderschap technieken kunnen worden toegepast om een ​​team van marketing professionals te leiden creëren.

Er zijn meer dan vierduizend organisaties voor hoger onderwijs in Europa, van vooraanstaande onderzoeksinstellingen om kleine, onderwijs-gerichte universiteiten. Europa zelf is niet zo veel anders dan andere continenten, het bereiken van de poolcirkel tot de kust van Afrika.

Gevorderden Diploma Programma in Marketingmanagement in Europa

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
Aanbevolen Nieuwste Titel
Institute of Paços de Brandão (Instituto Superior de Paços de Brandão)
Lissabon, Portugal

Het groeiende belang in de relaties tussen bedrijfsorganisaties, in verband met het gewicht van het handelsvolume dat in dit segment wordt verhandeld, verplicht bedrijven om d ... +

Het groeiende belang in de relaties tussen bedrijfsorganisaties, in verband met het gewicht van het handelsvolume dat in dit segment wordt verhandeld, verplicht bedrijven om de opgebouwde relaties efficiënt te beheren. Marketingtechnieken en -strategieën leveren een assertieve bijdrage aan de ontwikkeling en stabilisatie van zakelijke relaties. Deelnemers bewust maken van recente marketingontwikkelingen, die betrekking hebben op de gebieden van strategische planning in marketing, segmentatie en positionering van producten en diensten, animatie van distributiekanalen en implementatie en beheer van prijsstrategieën (prijsstelling). -
Advanced Diploma
Portuguese (Portugal)
Campus