2 Jaar Full-time Internationale Piloot Opleiding Aan Piloot Flight Academy

Pilot Flight Academy

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

2 Jaar Full-time Internationale Piloot Opleiding Aan Piloot Flight Academy

Pilot Flight Academy

De internationale piloot opleiding aan Pilot Flight Academy is een 2-jaar voltijds onderwijs met parallelle theoretische studies en vliegen.

Het hele programma wordt uitgevoerd bij onze moderne school in Sandefjord Torp Airport. Na het afstuderen, zal u in aanmerking voor een baan als piloot met luchtvaartmaatschappijen. De theorielessen worden gegeven in moderne klaslokalen met nieuwe smartboards. De vliegtuigen zijn nieuw en zeer modern met geavanceerde instrumenten. We hebben state-of-the-art flight simulators, een daarvan is een Boeing 737NG-simulator. De school staat open voor onze studenten 24/7, en de studenten gebruik maken van de school, zowel op weekdagen en weekends. We hebben een levendige en actieve student milieu. Onze briefing kamer is een ontmoetingsplaats voor studenten en docenten, en is ook de "hoofdkwartier" voor het plannen van binnenlandse en buitenlandse vluchten en voor het uitwisselen van kennis en ervaring.

CURSUS PLAN

Bij Pilot Flight Academy, wordt de opleiding opgesplitst in twee: Afwisselend weken van theorie en vliegen. De theorie weken bestaan ​​uit instructie zes uur ', en tijdens de weken van het vliegen, de studenten vliegen vliegtuigen van de school. Vliegopleiding voor de studenten begint vroeg in het programma, en de studenten hebben meestal verworven voldoende kennis om te kunnen vliegen solo al tegen het einde van het eerste semester! Een internationale vlucht opleiding aan Pilot Flight School bestaat uit 915 uren van hoge kwaliteit klassikale instructie op ATPL (A) niveau, de meest geavanceerde certificaat voor piloten. Naast de theorie-instructie, zullen de studenten elementaire visuele en instrument vliegen op het eerste, en later de voortgang leren geavanceerde instrument vliegen in tweemotorige vliegtuigen van de school. Tegen het einde van de cursus zullen de studenten gaan door simulator training waar ze leren de veeleisende taak van de samenwerking crew tijdens stressvolle situaties.

Semester begint eerste hele week van januari en blijft gedurende juni. Val semester begint eerste hele week van augustus en blijft app. 20 december. Er is paasvakantie, vier weken van de zomervakantie en twee weken kerstvakantie tijdens het schooljaar.

ONDERWIJS EN LEREN

Bij Pilot Flight Academy dringen we aan het onderwijs te voeren zo dicht mogelijk naar de realiteit voor de piloot beroep mogelijk. Ons programma omvat alle soorten van het werk van een piloot, om onze studenten voor te bereiden op hun beroep in de best mogelijke zaak.

150.112 presentasjon carrière-studies

Simulatortraining

De school heeft moderne simulatoren die de studenten gebruiken als onderdeel van hun opleiding. Een van de simulatoren is een Cessna 172, vergelijkbaar met de basisopleiding vliegtuig de school gebruikt. Tegen het einde van de opleiding zullen de studenten de Boeing 737NG-simulator, gebruikt voor multi-bemanning en jet oriëntatie training vliegen.

CARRIÈRE

Mensen reizen meer dan ooit, en er is een groeiende vraag naar piloten. Afstuderen aan de Pilot Flight Academy zal je alle certificaten die nodig zijn om toe te passen als een eerste officier in de luchtvaartmaatschappijen.

De vraag naar piloten zal naar verwachting toenemen in de volgende jaren. Zowel zakelijk als privé reizen door de lucht toe. De luchtvaartmaatschappij verkeer stijgt elke maand, en de grote luchtvaartmaatschappijen zijn voortdurend de lancering van nieuwe routes. Dit, samen met verwachte pensioneringen als gevolg van ouderdom tussen piloten, zal een grote vraag naar nieuwe piloten in de komende jaren te maken, vooral in Scandinavië. Prognose van Boeing en Airbus staat dat de wereldwijde vraag naar nieuwe piloten zullen meer dan 500 000 jaar in 2033, en we zijn al begonnen met een pilot tekort in de VS en Azië te zien. Zo, nu is het tijd voor u om uw piloot onderwijs beginnen!

Het zijn een loods

Zijn een loods is veeleisend en spannend en vele beslissingen zowel voor als tijdens een vlucht gemaakt worden. Piloten moeten daarom goed worden opgeleid en voorbereid op de taken die hen wachten.

Onze vloot

DIAMOND DA42 NG - LN-FTL

Diamond DA42 NG is de meest moderne tweemotorige zuiger vliegtuigen op de markt. Het toestel is goedgekeurd voor IFR-vlucht. Het heeft Garmin 1000, net zoals onze Cessna 172`s en zorgt voor een goede overgang van single tot multiengine training. Onze DA42 NG heeft de automatische piloot, flightdirector, TKS (vloeistof) de-icing systeem, alarm systeem verkeer (TAS) en stormscope.

CESSNA 172SP

LN-FTE, FTF, FTG, FTH, FTI, FTJ en FTK er nieuwe Cessna 172SP met een Garmin G1000 glasscockpit, autopilot en flight director. Alle vliegtuigen zijn IFR gecertificeerd en worden gebruikt voor zowel PPL onderwijs en instrument vliegen. Cessna 172 is een welbekende opleidingsvliegtuigen. Het vliegtuig is zeer geschikt voor de basisopleiding, terwijl de instrumentatie is gevorderd, zodat het toestel ook wordt gebruikt voor het instrument vluchten. Garmin 1000 instrumentatie is vergelijkbaar met de instrumenten in moderne vliegtuigen. De Garmin 1000 systeem geeft de instrumenten van vliegtuigen op twee LCD-schermen. Radio, navigatiesystemen en GPS worden geïntegreerd. GPS-positie wordt weergegeven in een map op een LCD-scherm.

TOELATING

Toelatingseisen voor de pilot-studie aan Pilot Flight Academy:

De aanvrager moet - tussen de 18 en 33 jaar oud - Ga de Aeromedical Onderzoek Klasse 1 - Pass toelatingstoetsen voor wiskunde, Logica en het Engels Voor het aanvragen van pilot-studie aan Pilot Flight Academy deze criteria moet worden voldaan en toelatingstests moet worden genomen en goedgekeurd. De internationale kandidaten moeten ook een geldig studie visum voor studie in Noorwegen, of in staat zijn om dit te bieden.

GENEESKUNDIG ONDERZOEK

We dringen er bij onze kandidaten contact opnemen met een Aeromedical Center om een ​​afspraak te maken voor het nemen van de 1-certificaat Aeromedical klasse in de tijd van de studie start. Houd er rekening mee dat aanvragers die geen Aeromedical medische verklaring klasse 1 worden toegekend, zal een terugbetaling van alle betalingen aan de school met betrekking tot deze aanvraag ontvangen. Opgemerkt moet worden dat de afgifte van een Aeromedical klasse 1 medische verklaring kan, in Noorwegen, alleen gedaan worden door de "Luftfartstilsynets Flymedisinske seksjon" in Oslo, maar van een ander erkend Aero Medical Center in de Europese landen. Neem dan contact op met de school voor verder contact informatie Aeromedical Centers.

Niet passeren van de vliegmedische keuring zal uiteraard leiden tot een volledige terugbetaling van het inschrijvingsgeld van 000 NOK 30, -.

Huisvesting

Pilot Flight Academy helpt allemaal komen studenten bij het vinden van huisvesting. We hebben verschillende slaapzaal oplossingen op het werkelijke luchthaventerrein / school, en zal alle ingeschreven studenten uit naar verdere reservering van deze of andere behuizing alternatieven.

De prijzen zullen variëren met de grootte, een eigen badkamer oplossing etc, maar begint vanaf app. NOK 4700 per maand, inclusief elektriciteit en Wi-Fi.

De slaapzalen biedt een gemeubileerde kamer met een bed, bureau en kast, maar ook gedeelde keuken- en woonkamer gebieden. Sommige slaapzalen hebben een eigen badkamer, terwijl anderen te delen.

Alle dorm room faciliteiten zijn nieuw ingericht en vers kijken.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Aug. 2018
Jan. 2019
Duration
Duur
2 jaar
Voltijd
Price
Prijs
890,000 NOK
die u betaalt NOK 30 000 bij opname.
Locations
Noorwegen - Sandefjord, Vestfold
Startdatum : Aug. 2018, Jan. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Aug. 2018, Jan. 2019
Noorwegen - Sandefjord, Vestfold
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan