Strategisch kwaliteitsmanagement
London Business Training & Consulting
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 dagen
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Overzicht
Deze cursus geeft u uitgebreide kennis van de vaardigheden en tools die nodig zijn om kwaliteit tot een centraal uitgangspunt van uw organisatie te maken.
De cursus omvat ook een bezoek ter plaatse aan een organisatie die relevant is voor de cursus, zodat deelnemers inzicht kunnen krijgen in hoe hun tijdgenoten in de echte wereld functioneren.
De cursus wordt afgesloten met een samenvatting van de belangrijkste leerpunten, gevolgd door een actieplanningsoefening om de verworven kennis en vaardigheden direct toe te passen bij uw terugkeer naar het werk. Ondersteuning na de cursus is ook beschikbaar met betrekking tot de implementatie van uw actieplan, tot zes (6) maanden na voltooiing van de cursus.
Agenda
Tools, systemen en technieken voor kwaliteitsbeheer
- Basishulpmiddelen en -technieken
- Faalmodus, effect en kriticiteitsanalyse (FMECA)
- Statistische procescontrole (SPC)
- Verbetering van de onderhoudsprestaties
Kwaliteitsaudits, onderscheidingen en implementatie
- Kwaliteitscontroles
- Malcolm Baldrige, Deming-prijs en Europese kwaliteitsprijzen
- Implementatie van kwaliteitsmanagement
- Het beheer van verandering
Bezoek ter plaatse
- Bedrijfsbezoek aan een relevante organisatie.
- Een inzicht in de interne werking van bedrijven.
- Een kans om te leren door interactie met praktiserende professionals.
Cursusoverzicht
- Samenvatting en samenvatting van de belangrijkste leerdoelen
- Actieplanning
Doelgroep
Deze cursus is geschikt voor:
- Operationeel directeuren
- Hoofd onderhoud en operationeel beheer
- Senior executives, managers, adviseurs en functionarissen die een grondige kennis van kwaliteitsmanagement willen ontwikkelen.
Leerresultaten
Na afronding van deze cursus zult u:
- Waardeer de kwaliteitstools en -technieken die tot uw beschikking staan.
- Begrijp hoe u uw kwaliteitsdoelen kunt bereiken door middel van audits en kwaliteitsonderscheidingen.
- Onderzoek de fijne kneepjes van het toepassen van kwaliteitsstandaarden in de dienstverlening.
- Ontwikkel een praktisch perspectief op hedendaagse werkpraktijken in uw vakgebied.
- Implementeer een actieplan op uw werkplek met behulp van de kennis en vaardigheden die tijdens de cursus zijn opgedaan.