Post-hbo CM Contact Center Management
Coniche Business School
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Houten, Nederlanden
Talen
Nederlands
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Informatie aanvragen
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel klantcontact vanuit de basis te regelen en op welke manier je je kunt onderscheiden binnen het klantcontact.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Driemaandelijkse cursus zakelijk Frans S11 / S21
- Paris, Frankrijk
Klantrelatiebeheer
- London, Verenigd Koninkrijk