NCFE Level 3-certificaat in principes van klantenservice
Stonebridge Associated Colleges
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Online United Kingdom
Talen
Engels
Studieformaat
Informatie aanvragen
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Informatie aanvragen
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Het NCFE Level 3 Certificate in Principles of Customer Service (RQF-kwalificatiecode: 601/7073/6) is ontworpen om u de kennis te geven die u nodig hebt om te werken in een klantgerichte branche. Uitstekende klantenservice is van cruciaal belang voor het voortdurende succes van elk bedrijf en het is van vitaal belang dat alle medewerkers een uitstekend begrip hebben van de principes van klantenservice.
Klantenservice-vaardigheden zijn zeer gewaardeerd en gewild, vraag het maar aan elke consument, manager of bedrijfseigenaar. Het maakt niet uit of u in de privé- of openbare sector werkt, met klanten die steeds veeleisender worden, uw vermogen om met klanten om te gaan en u aan te passen aan veranderende eisen en smaken is een belangrijke bepalende factor voor succes.
De NCFE Level 3 Certificate in Principles of Customer Service-kwalificatie richt zich op het effectieve gebruik van communicatie in relatie tot klantenservice. Het behandelt ook de onderliggende principes van zakendoen, klantbehoud bij het oplossen van klachten en hoe het algehele niveau van de geleverde klantenservice kan worden bewaakt. Het kijkt ook naar hoe klantenservice kan worden geleverd in verschillende sectoren, evenals naar gelijkheid op de werkplek en hoe effectief kan worden samengewerkt met andere afdelingen. Ten slotte richt de inhoud zich gedurende de hele cursus op welke stappen kunnen worden ondernomen om de klantenservice te verbeteren.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Klantrelatiebeheer
- London, Verenigd Koninkrijk