Essentiële bankverrichtingen
London Business Training & Consulting
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 week
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Overzicht
Deze cursus richt zich op de belangrijkste operationele elementen van het leveren van een hoogwaardige bankdienst aan klanten.
De cursus omvat ook een bezoek ter plaatse aan een organisatie die relevant is voor de cursus, zodat deelnemers inzicht kunnen krijgen in hoe hun tijdgenoten in de echte wereld functioneren.
De cursus wordt afgesloten met een samenvatting van de belangrijkste leerpunten, gevolgd door een actieplanningsoefening om de verworven kennis en vaardigheden direct toe te passen bij uw terugkeer naar het werk. Ondersteuning na de cursus is ook beschikbaar met betrekking tot de implementatie van uw actieplan, tot zes (6) maanden na voltooiing van de cursus.
Agenda
Uitmuntendheid in bankverrichtingen
- Wat is operational excellence in het bankwezen?
- Operationele uitmuntendheidsprincipes
- Operationele uitmuntendheidsmodellen
- Implementatieplanning
Bankactiviteiten - Klantervaring
- Bronnen van klachten van klanten
- Een verbeterprogramma maken
- De voordelen van het creëren van een verbeterde klantervaring
- Verbetering behouden door behendigheid
Bankactiviteiten – Cultuur en gedrag
- De uitdaging van culturele verandering
- Gedrag en empowerment
- De behoefte aan leiderschapsdiscipline
- Een geïntegreerde benadering van duurzame verandering
Bezoek ter plaatse
- Bedrijfsbezoek aan een relevante organisatie.
- Een inzicht in de interne werking van bedrijven.
- Een kans om te leren door interactie met praktiserende professionals.
Cursusoverzicht
- Samenvatting en samenvatting van de belangrijkste leerdoelen
- Actieplanning
Doelgroep
Deze cursus is geschikt voor:
- Bankmedewerkers die hun kennis van de factoren die het bankbedrijf beïnvloeden willen/moeten verbreden/verdiepen.
- Degenen die een uitgebreid inzicht willen krijgen in bankactiviteiten.
Leerresultaten
Na afronding van deze cursus zult u:
- Waardeer hoe uitmuntende service de handeling is om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
- Begrijp waarom klantervaring verder gaat dan klantenservice.
- Begrijp waarom cultuur de toewijding van een organisatie aan het niveau en de consistentie van de dienstverlening bepaalt.
- Ontwikkel een praktisch perspectief op hedendaagse werkpraktijken in uw vakgebied.
- Implementeer een actieplan op uw werkplek met behulp van de kennis en vaardigheden die tijdens de cursus zijn opgedaan.