Cursussen in College of Medicine
Sulaiman Al-Rajhi Colleges
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Al Bukayriyah, Saoedi-Arabië
Talen
Avestisch
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2023
Invoering
Het College of Medicine zet zich in voor het toepassen van een onderwijsprogramma dat is ontwikkeld om bekwame artsen te produceren die de behoeften van de Saoedische samenleving en gezondheidszorg kunnen begrijpen en eraan kunnen voldoen op een hoog niveau van professionele en medische kennis en gedrag, ondersteund met hun onderscheidende praktische vaardigheden. Het College of Medicine zal bijdragen aan de ontwikkeling van de gezondheidszorg in de regio door een milieuvriendelijke focus op de levering van gezondheidsdiensten en aspecten van gezondheidsgerelateerd onderzoek.
Onze doelstellingen zijn:
Produceer bekwame artsen met moderne medische kennis en professionele en praktische vaardigheden van hoog niveau die kunnen inspelen op de behoeften en ambities van de gemeenschap.
Bereid u voor op de toekomstige uitbreiding van de gezondheidszorgfaciliteiten en -dienstensector in Qassim door een gespecialiseerd personeelsbestand te ontwikkelen dat zou helpen bij de werking, het beheer en de duurzaamheid van deze faciliteiten en zou bijdragen aan toegepast onderzoek in verband met de gezondheidszorg in de regio.
Help afgestudeerden om hun postdoctorale studies voort te zetten door middel van permanente medische onderwijsprogramma's en gespecialiseerde postdoctorale kwalificaties.
Gezondheidsbewustzijn verspreiden en de rol van de universiteit in de samenleving benadrukken.
Adviseren en medische dienst verlenen aan de gemeenschap in de disciplines vertegenwoordigd door de faculteitsleden.
Sulaiman Al-Rajhi University heeft Probleemgestuurd Onderwijs (PGO) aangenomen als de belangrijkste onderwijsmethodologie om hun studenten wereldwijd standaardonderwijs te bieden PGO is een studentgerichte pedagogie waarin studenten over een onderwerp leren door de ervaring van probleemoplossing. Studenten leren zowel denkstrategieën als domeinkennis. Het doel van PGO is om de studenten te helpen bij het ontwikkelen van flexibele kennis, effectieve probleemoplossende vaardigheden, zelfgestuurd leren, effectieve samenwerkingsvaardigheden en intrinsieke motivatie. Probleemgestuurd leren is een stijl van actief leren. PGO volgt een constructivistisch perspectief bij het leren, aangezien het de rol van de instructeur is om het leerproces te begeleiden en uit te dagen in plaats van strikt kennis te verstrekken. Vanuit dit perspectief zijn feedback en reflectie op het leerproces en de groepsdynamiek essentiële onderdelen van PGO. Studenten worden beschouwd als actieve actoren die zich bezighouden met sociale kennisconstructie. PGO helpt betekenis te creëren en persoonlijke interpretaties van het onderwerp te bouwen op basis van ervaringen en interacties. Het PBL helpt de student van theorie naar praktijk te begeleiden tijdens zijn reis door het oplossen van het probleem.