Certificaat in het begrijpen van uitmuntendheid in klantenservice voor gastvrijheid
Stoke on Trent College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Online United Kingdom
Talen
Informatie aanvragen
Studieformaat
Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Informatie aanvragen
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Unit 01 Principes van klantenservice in de horeca
In deze unit zullen leerlingen kijken naar verschillende klantentypes en hun verwachtingen. Ze behandelen ook hoe effectief te communiceren, hoe om te gaan met klachten en feedback, en beleid en procedures om een consistente klantenservice te ondersteunen.
Unit 02 Effectief teamwerk in de horeca begrijpen
Deze unit behandelt effectief teamwerk en hoe het klantenservice kan ondersteunen in gastvrijheid. Leerders kijken ook naar hun eigen persoonlijke ontwikkeling.
Unit 03 Wetgeving en richtlijnen begrijpen die relevant zijn voor de horeca
Deze unit omvat wetgeving en richtlijnen die relevant zijn voor klantenservice in de horecasector, waaronder voedselhygiëne, voedselallergie en -intolerantie, diversiteit en gelijkheid, gezondheid en veiligheid, bescherming, gegevensbescherming.
Unit 04 Begrijp professionele persoonlijke normen in de horeca
Deze unit behandelt de eerste indrukken en het belang van persoonlijke presentatie, evenals de impact die gedrag kan hebben op klanten en hun indruk van de horecaorganisatie.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Klantrelatiebeheer
- London, Verenigd Koninkrijk